Markalar Neden UX Tasarımcılarına Dönüyor?

Listeleniyor: Haberler
Markalar Neden UX Tasarımcılarına Dönüyor?
57 Son Güncelleme: 07-02-2021 20:10
Markalar Neden UX Tasarımcılarına Dönüyor?

Harika olmak için ya harika bir ürüne ya da harika bir deneyime sahip olmanız gerekir. Günümüzde çoğu iş fikri, tekerleği yeniden icat ediyor. Daha önce hiç yapılmamış bir şeyi yapmak çok zordur, bu yüzden yüzlerce rakip arasından sıyrılmak istiyorsanız, ya harika bir ürüne ya da olağanüstü bir deneyime sahip olmanız gerekir. Geri kalanımızı yeni bir fikir için yenen şanslı azınlık, herkes yetişene kadar yeni bir süreçte rekabet üstünlüğüne sahiptir. Geri kalanımız için, müşterilerimizi memnun etmek için başka yollara güvenmek zorundayız. Şirketler, müşteri deneyimini bir sonraki seviyeye taşımak için UX tasarımcılarına yöneliyor.

UX tasarımcıları, bugün kullanıcı deneyimi tasarımıyla yaptıkları işler için yüksek talep görüyor. UX tasarımcıları, web sitelerinin, uygulamaların ve müşteriyle yüz yüze görüşme deneyiminin diğer bölümlerinin akışını inceler. Bunun hakkında daha önce, dönüşen açılış sayfalarını tasarlamanın nasıl bir bilim olduğu hakkında konuştuk . Bir düğmenin yerleşimi nasıl,kopyaEylem çağrısı ve bir fotoğraftaki modelin baktığı yön, açılış sayfasının ne kadar başarılı olduğunu etkileyebilecek faktörlerdir. Kullanıcı deneyimi tasarımcıları, ısı haritası içgörüleri ve ab testi gibi araçları kullanarak verileri ve ölçümleri dikkatle analiz eder.mühendis daha iyi bir müşteri deneyimi.

Snapchat, günümüzün genç nesli ile anında memnuniyetin yeniliğinden yararlanan ilk şirketti. Snapchat, kaybolan görüntüler ve metinlerle insanların risk ve korku için özlemine oynuyor. İnternette paylaşılan her şeyin sonsuza kadar internette kaldığı bir dünyada, hiç kimsenin sonsuza kadar saklayamayacağı bir şey gönderebilmek heyecan verici. Her zaman ünlülerde olduğunu görüyoruz. Snarky tweetini paylaşıyorlar ve sadece internette ölümsüzleştirilmesi için dakikalar sonra siliyorlar. Tek yapmanız gereken, hayatınızı veya kariyerinizi mahvetmek için tek bir ekran görüntüsü . Bunu Snapchat içeriğiyle de yapmak mümkündür, ancak UX tasarımcıları, biri ekran görüntüsü aldığında kullanıcıları uyarmak için bir uyarı oluşturdu.

Ne yazık ki, Snapchat orijinal yaratıcı olmasına rağmen, Facebook bu fikri mükemmelleştirdi. İlk başta , hissettim ben Snapchat sadık olması gerekiyordu. Facebook'un Snapchat'tan pervasızca kopyaladıkları bir fikirden kazanç sağlamasının adil olduğunu düşünmemiştim. Bazen iyi adamlar önce bitirmelidir, değil mi? Instagram'da Facebook'un hikaye versiyonunu daha çok kullanmaya başladım; Sürümlerinin ne kadar iyi olduğunu çabucak anladım.

Ya başka kimsenin sahip olmadığı bir şeye ihtiyacınız var ya da bunu rakiplerinizden çok daha iyi yapmanın bir yolu var ki, bunlar alakasız hale geliyor.

Ancak tabuttaki çivi, Snapchat'taki UX tasarımcıları en son Snapchat güncellemesiyle işareti tamamen kaçırdığında geldi . İnternetteki herkes bunun şimdiye kadarki en kullanıcı dostu olmayan deneyim olduğu konusunda hemfikirdi . En önemli insanlardan - ürününüzü kullananlardan yapıcı eleştiriler almaktan asla gurur duymamalısınız! Snapchat ile olan buydu.

Şirketler, ekiplerinde UX tasarımcılarının bulunmasının önemini anlamaya başlıyor. Hayranlarınızı memnun etmek ve tutmak nihai hedeftir çünkü onlar olmadan hiçbir şeyiniz olmaz.


Disqus Yorumları

POPÜLER HABERLER / Domainci

Ödeme Yöntemleri / Domainci

WhatsApp
908504668361