Ahhhh, insanların politikacılar yerine Kara Cuma müşterilerini dövmeye başladıkları bu neşeli sezonu sabırsızlıkla bekliyoruz. Dışarıdaki tüm E-Ticaret arkadaşlarımıza, burada Siber Pazartesi sezonunu yumuşatmak ve hayatta kalmak için bazı ipuçları var.
Sosyal medyada heyecan yaratın
Kara Cuma, Küçük İşletme Cumartesi ve Siber Pazartesi arasında, tüketiciler duraklarını planlıyor ve önceden harcamak zorunda oldukları ödeneği bütçelendiriyor. Etkinizi genişletmek ve tatil sürprizlerinizi erken yayınlamak için sosyal medyayı kendi avantajınıza kullanın. Anahtar erken - beklemeyin! Kullanım Facebook , Twitter , Instagram müşterilerinizin hazırlanabilir böylece ve E-posta Pazarlama yaklaşan promosyonlar paylaşmak. Durağınızı onların akıllarında gerekli bir durak haline getirin ve geri gelmelerini sağlayın.
İade politikanız konusunda şeffaf olun
İnsanlar Siber Pazartesi günü aşırıya kaçma eğilimindedir çünkü anlaşma yüzlerinin önünde ve reddedemeyecekleri bir anlaşma gibi geliyor. Bu, satın alma pişmanlığına ve geri dönüşlere yol açar. İade politikanız ne olursa olsun, netleştirin! Açıklığa kavuşturduğunuzu düşündüğünüzde, daha da netleştirin. İstediğiniz son şey, iade politikanızdaki öfke veya kafa karışıklığı nedeniyle müşterileri kaybetmektir.
Bir çizim veya hediye yapın
Siber Pazartesi her iş için işe yaramaz. Özellikle küçük işletmeler, o gün için fiyatlarını düşüremeyebilir ve yine de bunu gelir olarak telafi edebilir. Eğer durum buysa, başka bir şekilde kutlamaktan korkmayın. Gün boyunca yarışmalar, çizimler veya hediyeler düzenleyin. Kazanma şansı karşılığında insanları alışveriş yapmaya, bir arkadaşlarını etiketlemeye veya bir şeye kaydolmaya teşvik edin.
Şükran Günü'nün aslında ne için olduğunu hatırlayın
Nefes almak. Son zamanlarda, harika Bob Marley "her küçük şey yoluna girecek" dedi.
İnsanları yılın bu zamanında gerçekten önemli olan şeylerden uzaklaşmaya ikna eden marka olmayın - yemek, aile ve teşekkür etmek. (Önce yiyecekleri nasıl listelediğimizi gördünüz mü?)